Nitro - Better than you think!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Nitro - Better than you think!

Nitro, voor al je game-stuff
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]

Ga naar beneden 
+19
baszboy
ewoudboy91
annedewit
wesspk
tuinmano
iloveyou
marijn989
TheEmperor
nojo123
siem2222
casper
noahcouwenberg
muesss
TeenFM
RetroOnline1
joorren
steven kinds
Mitchiie
Admin
23 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
doei1234
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 11-09-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimezo sep 18, 2011 3:52 pm

kan jij alstjeblieft een hotel voor mij maken, ik zou het erg op prijs stellen.

Voorstellen:
staff's hebben oneindig cr en pixels
rare's alleen voor staff's en kost 5 cr per rare
dat ik de prijzen van de meubi's kan aanpassen
dat ik meubi's kan toevoegen en weghalen
dat ik kan kiezen welke rang (gewoon, hc, vip of staff) welke meubi's heeft, en dat ik dat ook wel weer kan aanpassen
staff's hebben overal rechten, kan bij een kamer met woordslot gewoon naar binnen en bij aanbellen ook gewoon naar binnen zonder aan te bellen
ik wil graag de nieuwste moderne versie
en dat de naam sun island is
en ik wil graag niks betalen en als het niet kan hoef ik geen eigen .nl of .net maar bijvoorbeeld .webs.com

Alvast bedankt

ps mijn email adres is vince_kros5@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
thijmen77
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 10-09-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimeza sep 10, 2011 10:57 am

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

kan jij alstjeblieft een hotel voor mij maken, ik zou het erg op prijs stellen.

Voorstellen:
staff's hebben oneindig cr en pixels
rare's alleen voor staff's en kost 5 cr per rare
dat ik de prijzen van de meubi's kan aanpassen
dat ik meubi's kan toevoegen en weghalen
dat ik kan kiezen welke rang (gewoon, hc, vip of staff) welke meubi's heeft, en dat ik dat ook wel weer kan aanpassen
staff's hebben overal rechten, kan bij een kamer met woordslot gewoon naar binnen en bij aanbellen ook gewoon naar binnen zonder aan te bellen
ik wil graag de nieuwste moderne versie
en dat de naam sun island is
en ik wil graag niks betalen en als het niet kan hoef ik geen eigen .nl of .net maar bijvoorbeeld .webs.com

Alvast bedankt

Groetjes Thijmen77,
Ps: mijn emailadres is thijmenlangendam(apenstaartje)gmail(punt)com
Terug naar boven Ga naar beneden
coolkevin1234
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 16-06-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimedo jun 16, 2011 6:16 pm

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

halo ik heb al erg vaak geprobeerd een habbo te make maar hett is nooit gelukt wil ji eentje voor me maken ik wil graag dat vip word gekocht met cr, en niet met echt geld
staff's hebben oneindig cr en pixels
rare's alleen voor staff's en kost 5 cr per rare
dat ik de prijzen van de meubi's kan aanpassen
dat ik meubi's kan toevoegen en weghalen
dat ik kan kiezen welke rang (gewoon, hc, vip of staff) welke meubi's heeft, en dat ik dat ook wel weer kan aanpassen
staff's hebben overal rechten, kan bij een kamer met woordslot gewoon naar binnen en bij aanbellen ook gewoon naar binnen zonder aan te bellen
ik wil graag de nieuwste moderne versie
en dat de naam sun island is
en ik wil graag niks betalen en als het niet kan hoef ik geen eigen .nl of .net maar bijvoorbeel .webs.com

groetjes kevin en wil je me mailen als je klaar bent alfast tnx
ps mijn mail is k-anic@live.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
justin2000
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-04-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimewo mei 11, 2011 7:05 pm

justin2000 schreef:
nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

zou je ook voor mij een habbo retro maken?
wensen:
alle meubi's (ook werkent wired (al het wired) en ook huisdieren die eten en helemaal goed werken en dat je wel bij dieren bij trainen begint bij "zit" en dat staff's een huisdier alle train fucties kan geven)
alle comandoos (en dat ik zelf kan aanzetten en uitzetten welke rangen welke comandoos krijgt)
alle users zien in een scherm (dat ik ook dingen kan aanpassen bij de user en dat ik ook de nieuwste leden meteen kan zien)
als het kan een inlogsysteem
dat ik badges kan geven en innemen
dat ik mensen moderator, event, gold of zilver kan maken en de rang afnemen (of ook wel: alle rangen er bij)
graag zonder hakami (of hoe je dat ook maar typt)
de nieuwste versie (die habbo NU heeft: V..)
vip word gekocht met cr, en niet met echt geld
staff's hebben oneindig cr en pixels
rare's alleen voor staff's en kost 5 cr per rare
dat ik de prijzen van de meubi's kan aanpassen
dat ik meubi's kan toevoegen en weghalen
dat ik kan kiezen welke rang (gewoon, hc, vip of staff) welke meubi's heeft, en dat ik dat ook wel weer kan aanpassen
staff's hebben overal rechten, kan bij een kamer met woordslot gewoon naar binnen en bij aanbellen ook gewoon naar binnen zonder aan te bellen
en dat de naam: labro hotel

neem verder graag contact op met: justinkruit@live.nl (mijn e-mailadres)
alvast bedankt!!!

ok, ik moet even wat zeggen!
ik krijg de heletijd e-mails dat ik een hotel moet maken!
maar lees is goed!
ik vraag aan diegene als ij voor MIJ een hotel wil maken, en niet dat ik er 1 voor jullie wil maken!
dus hou op e-mails sturen!
Terug naar boven Ga naar beneden
justin2000
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-04-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: een eigen habbo retro!   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimema mei 02, 2011 9:23 pm

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

zou je ook voor mij een habbo retro maken?
wensen:
alle meubi's (ook werkent wired (al het wired) en ook huisdieren die eten en helemaal goed werken en dat je wel bij dieren bij trainen begint bij "zit" en dat staff's een huisdier alle train fucties kan geven)
alle comandoos (en dat ik zelf kan aanzetten en uitzetten welke rangen welke comandoos krijgt)
alle users zien in een scherm (dat ik ook dingen kan aanpassen bij de user en dat ik ook de nieuwste leden meteen kan zien)
als het kan een inlogsysteem
dat ik badges kan geven en innemen
dat ik mensen moderator, event, gold of zilver kan maken en de rang afnemen (of ook wel: alle rangen er bij)
graag zonder hakami (of hoe je dat ook maar typt)
de nieuwste versie (die habbo NU heeft: V..)
vip word gekocht met cr, en niet met echt geld
staff's hebben oneindig cr en pixels
rare's alleen voor staff's en kost 5 cr per rare
dat ik de prijzen van de meubi's kan aanpassen
dat ik meubi's kan toevoegen en weghalen
dat ik kan kiezen welke rang (gewoon, hc, vip of staff) welke meubi's heeft, en dat ik dat ook wel weer kan aanpassen
staff's hebben overal rechten, kan bij een kamer met woordslot gewoon naar binnen en bij aanbellen ook gewoon naar binnen zonder aan te bellen
en dat de naam: labro hotel

neem verder graag contact op met: justinkruit@live.nl (mijn e-mailadres)
alvast bedankt!!!


Laatst aangepast door justin2000 op di mei 03, 2011 9:11 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : niet alle wensen stonden er tussen)
Terug naar boven Ga naar beneden
baszboy
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 25-04-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimema apr 25, 2011 4:58 pm

[quote="ewoudboy91"]
nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

hallo wilt u voor mij een retro maken en uileggen stuur aub een mailje naar baszboy@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
ewoudboy91
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 03-04-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimezo apr 03, 2011 2:53 pm

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

Als je het wilt doen mail het dan naar ewoudpokemon@hotmail.com en dan mag je ook eigenaar worden en wil je dan van alles uitleggen.

Oja het hotel moet ook 24/7 zijn als het lukt.

Maar je moet het wel willen toch cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
ewoudboy91
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 03-04-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimezo apr 03, 2011 12:04 pm

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy
Nojo ik heb 2 weken zitten werken aan een r64 maar lukte niet zou er er 1 willen maken. Graag r64 hetzefde als habbo met alle meubes en huisdieren van habbo. Hack vrij. en de naam Harbo hotel Cool Cool Cool Cool Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
noahcouwenberg
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-02-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimedo maa 17, 2011 7:26 pm

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

Nojo? Kunt u uitleggen hoe ik een server kan krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
noahcouwenberg
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-02-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimedo maa 17, 2011 7:24 pm

Kan iemand mij een server sturen die wel linkt? En die goed? Plz stuur reactie.

Terug naar boven Ga naar beneden
annedewit
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-03-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimedi maa 15, 2011 8:15 pm

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

Kan je er 1 voor mij maken ik heb het al heel vaak geprobeerd maar lukt niet!!
Plzzzz!!!! Thnxies als je het doet!!Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
annedewit
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-03-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: eigen habbo hotel   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimedi maa 15, 2011 8:14 pm

heeeiii
nojo jij zeg toch dat je zelf een habbo hoteletje kan maken?
Wil je dat voor mij doen want mij lukt het niet!
Plzzz???
Thnxies als je het doet! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
wesspk
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-03-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimezo maa 06, 2011 8:00 pm

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy

Mensen die een retro voor mij willen maken, voeg mijn msn toe:
snowbear-free@hotmail.com

BEDANKT ALVAST!!
Terug naar boven Ga naar beneden
tuinmano
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 14-01-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimevr jan 14, 2011 8:12 am

@ nojo123, zou je ook eentje voor mij willen maken, graag R63 of R64 of dezelfde versie als habbo. en met dieren!!! mail maar naar pixelfan@hotmail.com als je het gemaakt hebt, gelieve gratis en zonder hamachi en je moet misdaden kunnen plegen, ennuh de naam: 100% anti smeris hotel lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
iloveyou
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 03-01-11

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimema jan 03, 2011 9:12 pm

http://www.funpic.org/

Dit is er eentje met FTP. mensen die dit zochten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
marijn989
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-12-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimezo dec 26, 2010 4:33 pm

Ik snap Deel 4 niet Crying or Very sad

Welke funpic moet ik hebben Crying or Very sad

Uitleg alstublieft Cool

Grtz. marijn989
Terug naar boven Ga naar beneden
TheEmperor
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 13-11-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimeza nov 13, 2010 10:25 pm

Ik heb ook diverse servers gemaakt alleen lukt t me niet om ze online te krijgen ik kan alleen 127.0.0.1 en dan inloggen...

En deze TuT ging ook goed tot het FTP gebeuren

nojo123 schreef:
hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
nojo123
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-07-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimedi jul 06, 2010 10:21 am

hey ik al zoveel dingen gemaakt dus als julie hulp nodig hebben kan ik het uitleggen en als je het echt niet snapt zal ik wel een hotel voor je maken Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
siem2222
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 13-04-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: oopz ... ?   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimedi apr 13, 2010 1:30 am

k dus ik heb een modem geen port forwarde...

maar aangezien het niet werkt FTW MOET IK DOEN Sad niemand kan op me retro en ook ik zelf krijg deze error :

er komt een grijs vakje links boven in en daar in staat :

Ooops !

blablabla

over dat er geen contact ofz met server kan worden gemaakt ?


uhm.... HELP !!
Terug naar boven Ga naar beneden
casper
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-03-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: funpic?   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimeza maa 13, 2010 1:40 pm

waar staat dat funpic want er zijn namelijk heel veel funpic's
en kan het dus niet vinden
pm me naar casper94kesler@hotmail.com
alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
casper
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-03-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: habbo retro   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimezo maa 07, 2010 11:58 am

waar kan ik het downloaden
pm naar
casper94kesler@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
casper
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-03-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: retro   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimezo maa 07, 2010 11:53 am

hey goede uitleg maar,
waar kan ik een retro downloaden,
ik heb n og niet zo heellang pc maar heb wel beetje verstand,
kun je me een mailtje sturen naar

casper94kesler@hotmail.com

en dan zeggen waar ik dat kan downloaden,
graag met onderwerp retro maken,

groetjes casper
Terug naar boven Ga naar beneden
noahcouwenberg
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 12-02-10

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimevr feb 12, 2010 6:41 pm

Hallo,

Ik snap niet wat Releases is en waar het staat study

Wilt iemand hnet uitleggen Question

Alvast bedankt!

Mvg. Noah Couwenberg
Terug naar boven Ga naar beneden
muesss
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 09-12-09

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimewo dec 09, 2009 6:46 pm

steven kinds schreef:
wanneer komt dat tutorail van uploaden met ftp?

want snap er niks van.

idd en dit snap k ook niet

: Vul je hamachi IP [de getallen die bovenaan Hamachi staan] in de loader.

en :
DEEL 4
Nu moet je de loader nog op een host plaatsen.
Ga naar funpic . ( WAAR VIND IK DIT??? )
Upload daar je website+loader via FTP. Tutorial daarover komt nog.
Start de server.
Vul de nodige dingen in, ondere andere port 90 enz.
Klaar? Je habbo retro is af!


Werkt het niet of snap je het niet?
Meld het hier of stuur me een PM


Laatst aangepast door muesss op wo dec 09, 2009 6:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : k snapte meer niet..)
Terug naar boven Ga naar beneden
TeenFM
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-10-09

[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: HELP!   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitimedo okt 29, 2009 10:25 pm

Nou , dit schiet op...

Ik heb alles , helemaal OK. Alleen één ding weet ik niet Neutral .

Hoe werkt dat met DebboProject.. Dat MySQL? Ik heb een eigen website , http://www.teenfm.nl en het subdomein waar het op komt is http://www.habbzo.teenfm.nl. Databasenaam: de*******n2_hab. Password: j******4.

Wie wil me helpen, ik ben al de hele avond bezig maar hij geeft toch nog een fout.

Of beter nog, heeft iemand nog een betere server waar heel dat MySQL gedoe niet nodig is?

Groetjes TeenFM


Laatst aangepast door TeenFM op do okt 29, 2009 10:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Sorry, ik gaf teveel gegevens. Je kon zo m'n website hacken...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [TUT] Habbo Retro Maken [TUT]   [TUT] Habbo Retro Maken [TUT] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TUT] Habbo Retro Maken [TUT]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» habbo retro maker
» Retro hotel maken?
» Hotel Maken!
» habbo retro
» Wil iemand graag een hotel maken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nitro - Better than you think! :: Habbo :: Tutorials-
Ga naar: